Blog

wizytówki na biurku

Jak wykonać dobrze wizytówkę firmową?

Zapewne często słyszeliśmy takie stwierdzenie, że "coś" jest wizytówką firmy. Nie jest to powiedzenie przypadkowe, ponieważ to właśnie wizytówka jest elementem określającym naszą firmę i mającym spory wpływ na budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Chyba żaden właściciel firmy nie wyobraża sobie tego, aby nie mieć wizytówki, którą może wręczyć praktycznie każdemu. Jak jednak wizytówka taka powinna być wykonana i co warto na niej umieścić? Spróbujmy znaleźć odpowiedzi na te pytania!

Czytaj więcej

kobieta i mężczyzna przygotowują katalog

Jak przygotować firmowy katalog produktów?

Katalogi produktowe to powszechnie stosowany materiał promocyjny pozwalający zebrać cały asortyment firmy w jednym miejscu. Zwykle ma on formę rozbudowanego folderu reklamowego przygotowanego w określony sposób, pełniący też swego rodzaju portfolio przedsiębiorstwa. Jak zrobić firmowy katalog?

Czytaj więcej

druk wielkoformatowy

Jakie zastosowanie mają wydruki wielkoformatowe w reklamie?

Żeby reklama była skuteczna, musi być widoczna. Żeby była widoczna, powinna być duża. Dlatego właśnie druk wielkoformatowy odgrywa tak ważną rolę w reklamie. Szczególnie tej, z którą spotykamy się na zewnątrz, gdy jedziemy samochodem, spacerujemy ulicą albo czekamy na przystanku autobusowym. Przyjrzyjmy się więc najpopularniejszym zastosowaniom druku wielkoformatowego w działaniach reklamowych.

Czytaj więcej

druk

Jak wygląda skład materiałów do druku?

Profesjonalne drukowanie materiałów zleconych przez klientów nie polega na prostym otwarciu przysłanego pliku i kliknięciu „drukuj” pomiędzy jednym a drugim łykiem kawy. Zanim ostateczny projekt przeniesiony zostanie na papier, przejść musi złożony proces, którego zasadniczą część stanowi skład. Bez tego efekt byłby daleki od zadowalającego.

Czytaj więcej

ulotka reklamowa

Dlaczego warto zainwestować w druk ulotek reklamowych?

Ulotki to prosty nośnik reklamowy o ograniczonym przekazie i niewielkiej objętości fizycznej. Jest to jedna z bardzo wielu form do przekazywania oferty produktów i usług, która wciąż nie traci na popularności. Zastanawiasz się, czy inwestycja w ulotki będzie opłacalna? Naszym zdaniem tak! Przeczytaj dlaczego.

Czytaj więcej

drukowanie

Jakimi metodami można uszlachetnić druk?

Uszlachetnianiem druku nazywa się metody poligraficzne, które są przeprowadzane w celu zwiększenia wytrzymałości mechanicznej podłoża i powierzchni, poprawy odporności na czynniki środowiskowe oraz zwiększenia estetyki materiałów drukowanych. Technik uszlachetniania jest bardzo wiele. Przeczytaj, które z nich są najczęściej wybierane.

Czytaj więcej

komputer

Na czym polega różnica kompresji między JPG-iem a TIFF-em?

Drukowanie banerów, ulotek, fototapet, etykiet czy innego rodzaju nośników reklamowych wymaga przygotowania odpowiedniej jakości materiałów. Zdjęcia do drukarni najczęściej dostarczane są w formacie JPG, choć nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. W wielu przypadkach lepiej jest je kompresować do formatu TIFF. Jakie są między nimi różnice?

Czytaj więcej

oklejanie samochodu

Jak oklejanie samochodów wpływa na rozwój marki?

Dobry marketing to klucz do sukcesu każdej firmy, niezależnie od jej profilu czy branży, którą reprezentuje. Do tej tezy chyba nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać. Im więcej osób zobaczy, jakie usługi lub produkty oferujesz, tym większa liczba potencjalnych Klientów, chętnych na współpracę. Istnieją przeróżne sposoby na reklamę. Coraz popularniejsze staje się także oklejanie samochodów. W jaki sposób umieszczenie reklamy na pojazdach wpływa na rozwój marki? Zapraszamy do lektury.

Czytaj więcej