Dlaczego warto zainwestować w druk ulotek reklamowych?

Ulotki to prosty nośnik reklamowy o ograniczonym przekazie i niewielkiej objętości fizycznej. Jest to jedna z bardzo wielu form do przekazywania oferty produktów i usług, która wciąż nie traci na popularności. Zastanawiasz się, czy inwestycja w ulotki będzie opłacalna? Naszym zdaniem tak! Przeczytaj dlaczego.

Niskie koszty reklamy 

Projekt i wydruk ulotek jest dużo tańszy niż wdrożenie innych form reklamowych. Korzyści wynikające z ceny są dwojakie. Możesz zamówić większą partię ulotek na dłuższy czas lub co pewien okres zamawiać ograniczoną ilość przedstawiającą nowe promocje, oferty, rabaty, usługi itp. Ulotki reklamowe są proste w odbiorze – nie wymagają oglądania telewizji, słuchania radia, przeglądania Internetu. Tak jak każda inna forma reklamy mogą przynieść korzyści w różnym stopniu, lecz na pewno trafią do odbiorców. To oznacza, że chociaż część osób się nimi zainteresuje. Wręczanie ulotek jest również sposobem na dokładniejsze poznanie grupy odbiorczej. Jeśli zauważysz, że po twoją reklamę chętnie sięgają osoby w określonym wieku czy w wybranej płci, z pewnością wykorzystasz to przy przygotowywaniu kolejnej oferty.

Duże możliwości dostarczania reklamy 

Najprostszym sposobem na rozreklamowanie produktów i usług za pomocą ulotek jest rozdawanie ich przechodniom lub wkładanie do skrzynki na listy. Z tych sposobów najczęściej korzystają lokalni przedsiębiorcy, którzy chcą pozyskać klientów w swojej miejscowości. W takiej sytuacji łatwo sprawdzić, czy reklama zdała egzamin. Jednak prostota przekazu i ograniczona forma fizyczna sprawiają, że ulotki są także jednym z nośników reklamowych na różnego rodzaju targach, eventach i imprezach branżowych. Klient sięgnie po nią, jeśli będzie chciał zapamiętać nazwę i adres firmy, sprawdzić stronę internetową, skontaktować się w przyszłości lub zobaczyć ofertę w wolnym czasie. Ulotka jest wygodniejsza niż katalog lub niektóre foldery, a przy tym zawiera więcej informacji od wizytówki. Warto jednak zadbać o to, by różniła się od innych ulotek, które także trafią do rąk przechodniów lub ich skrzynek.